وبسایت تفریحی فان پاتوق
در اینجا شاد باشید
 
 

فروردین: امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده كه دیگران را در ایده‌های خود سهیم كنید، به خصوص اگر می‌خواهید كه آنها در اجرا كردن برنامه‌های مهم به شما كمك كنند. اما زمانی كه ایده ها‌یتان را بیان می‌كنید احتمال دارد كه خیلی عجیب و افراطی جلوه كنید. آرام حركت كنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا كنید.

اردیبهشت:  امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد كه متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق كنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینكه كسی با شما صحبت كند بفهمید كه به چه چیزی فكر می‌كند. مادامی كه شما به نیازهای خودتان توجه می‌كنید توصیه می‌شود كه دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

خرداد:  شخصی كه شما دنبالش می‌گشتید امروز می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینكه شما اكنون انرژی‌ای را دریافت كرده‌اید كه افق‌های فكریتان را گسترده می‌سازد و فكرتان را با تفكرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی كه دیگران به شما توجه می كنند سعی نكنید كه زیاد توضیح بدهید؛ اندكی ابهام آنها را در شك و تردید نگه خواهد داشت.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:33 :: توسط : علیرضا

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبسایت تفریحی فان پاتوق و آدرس funpatogh2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 30081
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1